تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وصیت یک داعشی لحظاتی قبل از عملیات انتحاری + فیلم

وصیت یک داعشی لحظاتی قبل از عملیات انتحاری+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک داعشی که فرماندهی گروهی از تروریستها در راس بلعبک لبنان و مسئولیت اداری داعشی‌ها را بر عهده داشت، قبل از انجام عملیات انتحاری، وصیت‌نامه‌اش را خواند و از آن فیلم گرفت. 

او که عبدالرحمن الدجیری نام دارد در وصیت‌نامه خود می‌گوید: به نام پروردگار، با سلام و صلوات بر رسول خدا! پروردگارا این اعمال خالصانه را از ما پذیرا باش! توصیه من به خانواده ام این است که پرهیزگاری را پیشه خود قرار دهند و نه تنها پس از مرگ برایم گریه نکنند، بلکه خوشحال هم باشند چرا که به امید خدا با آنها در بهشت دیدار خواهم کرد".

گفتنی است ابودجانه در حال تلاش برای به اجرای عملیات انتحاری بود که توسط ارتش لبنان به درک واصل شد.

انتهای پیام/

وصیتنامه داعشی انتحاری در راس بعلبک!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وصیت یک داعشی لحظاتی قبل از عملیات انتحاری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..