تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ اینستاگرام رهبری درباره شهید حججی + فیلم

نماهنگ اینستاگرام رهبری درباره شهید حججی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز دیگر کسی نیست که نام پر ابهت پاسدار دلیر، شهید مدافع حرم، محسن حججی را نشنیده باشد. دیگر این چهره نورانی برای هیچ کس ناشناخته نیست. جایی نیست که نام یا تصویری از لبخند آرام‌بخش این شهید بزرگوار در آن به چشم نخورد.

روی دیوارها، پشت ویترین‌ها و سردر مساجد و حتی پشت شیشه خودروهایی که صاحبان‌شان هیچ نسبتی با او ندارند پوستر این شهید به چشم می‌خورد. امروز دنیا از رشادت‌ها و شجاعت‌های این پاسدار جان بر کف سخن می‌گوید. صحنه‌هایی که بار دیگر سخن معروف زینب (س) را در خصوص حوادث کربلا تداعی می‌کند که "جز زیبایی چیزی ندیدم".

کلیپ زیر بخشی از سخنان رهبر انقلاب در خصوص از جان‌گذشتگی و عشق به جهاد این پاسدار شجاع می‌باشد. پیوند پاره‌ای از وصیت این شهید  برای فزندش در ادامه  سخنان رهبری، زیبایی و تاثیرگذاری این کلیپ را چند برابر می‌نماید.  

 نماهنگ اینستاگرام رهبری درباره شهید حججی + فیلم

انتهای پیام/

بخشی از سخنان رهبر انقلاب درباره شهید حججی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ اینستاگرام رهبری درباره شهید حججی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..