تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نامه وزیرصنعت به نفع خودروسازان

شریعتمداری وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به جهانگیری، خواستار لغو مصوبه دولت درباره اسقاط خودرو توسط خودروسازان داخلی شد.

به گزارش شمانیوز: چند روز قبل هیئت دولت مصوبه ای داشت مبنی بر این که خودروسازان داخلی موظف هستند به ازای شماره گذاری و فروش هر دستگاه سواری پر مصرف تولیدی، یک خودروی فرسوده را اسقاط کنند.
در این راستا، دیروز، شریعتمداری وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، نامه ای به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نوشت و خواستار اصلاح این مصوبه و لغو اسقاط خودرو توسط خودروسازان داخلی شد.شریعتمداری در نامه خود به معاون اول رئیس جمهور تأکید کرده است: «متأسفانه به رغم مذاکرات وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با جناب عالی و اتخاذ تصمیم درباره عدم شمولیت اسقاط خودرو جهت خودروهای ساخت داخل در جدول مصوبه یاد شده این بند اضافه گردیده لذا خواهشمند است دستور فرمایید مصوبه مذکور اصلاح و خودروهای تولید داخل از شمولیت این بند حذف شود.» شریعتمداری به تبعات منفی این مصوبه بر بازار خودرو و افزایش قیمت تمام شده برای مشتریان (در کنار قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت) اشاره کرده است.

منبع: خراسان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نامه وزیرصنعت به نفع خودروسازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..