تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی که نوشیدن چای عامل بیماری می‌شود

زمانی که نوشیدن چای عامل بیماری می‌شودمحمدحسین عزیزی بیماری غیر واگیر در گفت و گو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نوشیدن چای بعد از غذا احتمال بروز فقر آهن را به خصوص در میان افراد مستعد افزایش می‌دهد اما اگر این نوشیدنی به صورت سالم و طبیعی مصرف شود می‌تواند از بروز بسیاری از سکته‌ها و بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: اگر برگ‌های چای در مراحل اولیه چیدن خشک شود و غنچه‌های چای باز نشده باشد، به آن در اصطلاح چای سفید می‌گویند که معمولا در بین مردم ایران مصرف آن رایج نیست.

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران عنوان کرد: چای‌های عطری که دارای اسانس رنگ‌های غیرطبیعی بوده می‌تواند سلامت افراد را در دراز مدت به خطر بیاندازد.

 وی تصریح کرد: متاسفانه 50 درصد چای‌هایی که در بازار داخلی به فروش می‌رسد، از کشورهای هند و امارات وارد می‌شود که اکثرا عطری بوده و دارای اسانس و رنگ‌های مختلفی هستند که اگر این رنگ‌ها از سلامت کامل برخوردار نباشند در دراز مدت باعث بروز سرطان‌های مختلف در بدن افراد می‌شود.

 عزیزی یادآور شد:چای دارای آنتی اکسیدان بوده و در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر از جمله قلبی و عروقی و سرطان موثر است که در صورت طبیعی نبودن عطر و رنگ اضافه شده می‌تواند نتایجی عکس را برای افراد ایجاد کند.

انتهای پیام/

چه موقع نوسیدن چای عامل بیماری می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی که نوشیدن چای عامل بیماری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..