تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیابی 4 اثر از شبکه مستند به نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران

راهیابی 4 اثر از شبکه مستند به نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی شبکه مستند، «آثار عجم»، «آقای هرتز»، «آوانتاژ» و «پره» از تولیدات شبکه مستند به بخش مسابقه آئین بزرگ سینمای مستند راه یافتند.

«آثارعجم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن نقاشی از تولیدات شبکه مستند سیماست که به سرگذشت فرصت الدوله شیرازی شاعر، نقاش و باستان شناس عهد قاجار و نویسنده کتاب معروفی به همین نام می‌پردازد.

کتاب «آثار عجم» مجموعه‌ای از نقوش، خطوط و نمادهای پارسی است که فرصت‌الدوله شیرازی بعد از تحمل 20 سال سختی‌های فراوان نوشته و در تعدادی محدودی منتشر شده است.

محمود پاک نیت و علی جعفری نجف آبادی راوی «آثار عجم» هستند و از دیگر عوامل آن می‌توان به حامد سعادت تصویربردار، جاوید مهریزی زاده صدابردار، مینا مشهدی صداگذار و محمد حسین صالحی ابرکوهی کارشناس اشاره کرد.

«آقای هرتز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی صادق داوری‌فر نیز به ابعاد مختلف زندگی فردی می‌پردازد که عشق عجیب و غریبی به رادیو دارد و انواع و اقسام مسیرها را طی می‌کند تا بتواند به عنوان یک مجری و گوینده در رادیو با مردم ارتباط برقرار کند.

این فیلم در شبکه مستند تولید شده است، صادق داوری‌فر نویسنده و کارگردان، علی جانب الهی،صادق داوری‌فر تحقیق، مهدی آزادی تصویربردار، حسن شبانکاره صدابردار، محدثه گلچین عارفی تدوینگر از عوامل تولیدش هستند.

«آوانتاژ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد کارت از دیگر مستندهای تولید شده در شبکه مستند سیماست.

این مستند 70 دقیقه‌ای را می‌توان جز آثار ارزشمند و اثرگذار سینمای مستند ایران در ژانر اجتماعی طی چند سال اخیر دانست.

این فیلم داستان بهبودی و رهایی کارتن‌خواب‌های بهبود یافته اعتیاد است که از آخرین و تلخ‌ترین نقطه برخاسته و به نبرد با زندگی پرداخته‌اند، بازی فوتبال با تیم پیشکسوتان استقلال تهران نماد همین نبرد در «آوانتاژ» است.

از عوامل اصلی این مستند می‌توان به جواد رزاقی‌زاده تصویربردار، مهدی‌ کارت صدابردار، امین مختاری و مهرداد خانی دستیاران کارگردان و سجاد عسکری عکاس اشاره کرد.

«پره» به تهیه‌کنندگی مجتبی شاهسوند و کارگردانی بابک بهداد از دیگر تولیدات شبکه مستند نیز در بخش مسابقه نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران حضور دارد.

«پره» یکی از قسمت‌های مجموعه مستند «دسترنج»، درباره ماهیگیران شهرستان لنگرود استان گیلان است.

از عوامل این مستند می‌توان به محمد ورزنده فیلمبردار، ساسان زالی صدابردار، محمد قائمی تدوینگر و رضا نوری مدیر تولید اشاره کرد.

نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران 19 شهریور با اهدای نشان ویژه این جشن برای اولین بار و با دعوت از مستندسازان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیابی 4 اثر از شبکه مستند به نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..