تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید 

افراد مشهور در هوش و میران بهره هوشی آی کیو با هم تفاوت دارند و ما در مقاله پیش رو به شما باهوش ترین آنها را معرفی می کنیم. باهوشترین سلبریتی ها را می‌شناسید؟ اگر خواستید بدانید کدام یک از این سلبریتی هاي مشهور و مشهور در لیست باهوشترین سلبریتی ها میباشند در کنار ما بمانید تا 24 سلبریتی که بالاترین آی کیو را دارند را بشناسید.

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

ما عاشق این هستیم که زندگی سلبریتی‌ها را پیگیری کنیم. به حدی که از زندگی حقیقی انسان‌ها برنامه‌هاي تلویزیونی می‌سازیم تا زندگی سلبریتی‌ها را دنبال کنیم و از آدم‌هایي که در این برنامه‌هاي تلویزیونی میباشند سلبریتی بسازیم «من دارم شما را می بینم که پا به پای خانواده‌ي کارداشیان و Jersey Shore تماشا میکنید».

ما به حدی محو این ستاره‌ها میشویم که گاهی بسهولت فراموش می کنیم بازیگران و سلبریتی‌هاي حقیقی هم میباشند که‌اي کیویی بالاتر از یک سیب‌زمینی دارند.میانگین IQ در امریکا حدود ۹۸ هست.‌اي کیوی آلبرت انیشتین با استانداردهای امروز 160 تخمین زده شده‌هست, در حالیکه برآورد شده‌هست امتیاز گالیلئو گالیله 182 بوده‌هست.

در این لیست, ما سلبریتی‌هایي را داریم که رکورد آلبرت انیشتین را شکسته‌اند و با گالیلئو گالیله هم تراز میباشند. آیا می توانید خیال بزنید این باهوشترین سلبریتی ها چه کسانی میباشند؟

ناتالی پورتمن – ۱۴۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

اصلا عجیب نیست که او بعنوان یکی از باهوشترین سلبریتی ها و خیره‌کننده‌ترین و بااستعدادترین بازیگران زیبای جهان, بسیار فضل‌فروش نیز هست.‌اي کیو او ۱۴۰ هست و این را به نمایش میگذارد. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد گرفته و به بیش از شش زبان جهان گفتگو میکند.

آرنولد شوارتزنگر – ۱۳۵

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

بازیگر, بدن‌ساز, بله رفیق. وقتی فردی به دلیل گفتاوردهایی نظیر “من فکر میکنم ازدواج دو هم‌جنسگرای مرد باید بین یک مرد و یک زن باشد” مشهور باشد, باورش سخت هست گوینده‌ي این جملات‌ اي کیو ۱۳۵ داشته‌باشد, اما این واقعیت دارد و او در لیست باهوشترین سلبریتی ها هست.

شکیرا – ۱۴۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

باورش سخت نیست که این بانوی بسیار جذاب نیز بعنوان یکی از قدرتمندترین زنان جهان, یک نابغه‌ي به تمام معنا هست. او در صنعت موسیقی بسیار پیروز هست و هنور برای کشف عشق خود نسبت به فرهنگ‌هاي جهان و افتتاح دو مدرسه وقت دارد.

مدونا – ۱۴۰

مدونا, ملکه‌ي تمام عیار. اما جداً هیچکس بدون هوش و ذکاوت به شهرت مدونا نمیرسد. او دائم خود و عکس خود را مایل‌ها فراتر از انتظار طرفداران‌اش بازخلق میکند. و اگر این شما را متقاعد نمیکند, او یک دانشجوی ممتاز نیز بوده‌هست.

جینا دیویس – ۱۴۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

از هر چیزی که بگذریم, جینا تمام کلیشه‌هاي موجود برای مدل‌ها را شکسته هست… در واقع, شکستن کلیشه‌ها چیزی هست که او فعالانه به آن میپردازد. این مدل و بازیگر رسمی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه بوستون گرفته و بخش زیادی از وقت خود را صرف توسعه برابری جنسیتی میکند.

استیو مارتین – ۱۴۲

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

شاید این را می دانید, اما خنداندن آدمها راحت نیست. پشت این حکایت هوش وذکاوت افرادی هست که استیو مارتین یکی از آنها هست. او قبل از وارد شدن به حوزه‌ي سرگرمی, در UCLA فلسفه خوانده هست.

نولان گلد – ۱۵۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

بله درست هست. لوک در سریال خانواده‌ي نوین اساسا یک نابغه هست. او وقتی ۱۳ ساله بود از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. «بله سیزده اگر فکر می کنید درست نخواندید». اوه, او یکی از اعضای منسا «یکنیز هست.. باشگاهی که فقط به روی افراد با ۹۸ درصد امتیاز تست IQ باز هست. او هم جای خوبی در لیست باهوشترین سلبریتی ها دارد.

شارون استون – ۱۵۳

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

آی کیوی مدل و بازیگر سابق به‌طور غیر عادی بالا هست. به او بورس تحصیلی دانشگاه ادینبورو در پنسیلوانیا توصیه شد و آن را پذیرفت, اما دو سال بعد تحصیل را ترک کرد تا مدل شود.

کوئنتین تارانتینو – ۱۶۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

این هم غافلگیرکننده نیست. حکایت همۀ‌ي فیلم‌هاي او نابغه بودن را فریاد میزند. دیدنی هست بدانید که او پس از ترک تحصیل در دبیرستان در سن ۱۵ سالگی, هرگز تحصیلات رسمی را ادامه نداد. در عوض شغلی در یک فروشگاه اجاره‌ي فیلم پیدا کرد و ساعت‌ها غرق فیلم‌ها شد. او قبلا گفته هست “وقتی انسانها از من می‌پرسند آیا به مدرسه‌ي فیلم رفته‌ام یا نه, به آنها می گویم ˈنه, به خود فیلم‌ها رفتم.ˈ”

جیمز وود – ۱۸۴

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

چهره یا نام وی را تشخیص نمی دهید؟ شاید دلیل‌اش این هست که شهرت جیمز بیش‌تر به دلیل صدایش هست که در برنامه‌هاي تلویزیونی/ فیلم‌هایي مثل مرد خانواده, سیمپسون‌ها, ماشین دزدی بزرگ «Grand Theft Auto» و هرکول دیزنی «Disney’s Hercules» اجرا کرده‌هست.

امتیازهای او در امتحان ورودی دانشگاه بالاتر از شگفت‌انگیز هست و در بخش شفاهی ۸۰۰ امتیاز و در ریاضی ۷۷۹ امتیاز آورد که فوق العاده هست. او بورس تحصیل در MIT گرفت اما قبل از فارغ‌التحصیلی ترک تحصیل کرد تا حرفه‌اي را در حوزه‌ي سرگرمی دنبال کند.

جیمز فرانکو – ۱۳۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

این مرد اساسا به تحصیل معتاد هست. هنگامی که در فیلم مرد عنکبوتی ۳ بازی میکرد, «مجدد» در UCLA نام نویسی کرد تا هر ترم ۶۲ واحد بگیرد. هرترم! «من به ندرت می‌توانستم ۲۳ واحد بگیرم! » برای این‌که شما کم‌تر احساس باهوشی کنید, جیمز برای تحصیلات تکمیلی هم‌زمان در دانشگاه کلمبیا, دانشگاه نیویورک, و کالج بروکلین نام نویسی کرد تا مدرک کارشناسی ارشد را در هنرهای خوشگل بگیرد و سپس به ییل رفت تا مدرک دکتری بگیرد.

سیندی کرافورد – ۱۵۴

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

سیندی قبل از روزهایی که روی جلد مجله‌ي ووگ برود, مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفته بود. او بعنوان بهترین دانش‌آموز از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و از دانشگاه نورث وسترن, یعنی جاییکه در رشته‌ي مهندسی شیمی درس میخواند, بورس تحصیلی گرفت.

کیت بکینسیل – ۱۳۲

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

کیت قبل از اولین نقش خود در “هیاهوی بسیار برای هیچ” سخت‌کوشانه در آکسفورد درس می خواند. او زبان‌هاي نوین خواند و به زبان فرانسوی, روسی, آلمانی مسلط هست اما سومین سالی هست که بازیگری را پیگیری می کند.

کشا – ۱۴۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

کشا در دوران دبیرستان در امتحان ورودی دانشگاه امتیاز بالایی آورد… در واقع او ۱۵۰۰ امتیاز آورد که تقریباً فوق العاده هست. با این حال در ۱۷ سالگی ترک تحصیل کرد تا با شرکت نشر موسیقی پزشک لوک کار کند. او تا به امروز به سرعت ترقی کرده‌هست و ما متوجه شده‌ایم پزشک لوک در واقع یک فرد ناشایست هست و در حال خراب کردن زندگی کشا هست. امیدواریم کشا بتواند از هوش و ذکاوت خود بهره گیری کند تا از این پرونده‌ي قضایی کثیف خلاص شود.

دیوید دوکاونی – ۱۴۷

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

ستاره‌ي سریال پرونده‌هاي ایکس « X-Files» زیبایی و هوش را با هم دارد. او در ۱۹۸۲ با مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه پرینستون فارغ‌التحصیل شد. او تحصیلات خود را در ییل ادامه داد و از رشته‌ي هنر در ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شد. او دکتری خود را با اتمام‌نامه‌اي تحت عنوان “جادو و فناوری در نظم و نثر معاصر” شروع کرد اما هرگز آن را تمام نکرد.

آیشا تایلر – ۱۵۶

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

این کمدین/ بازیگر هنگامی که در دبیرستان به برنامه‌ي تئاتر ضمیمه علاقه‌اش را به کمدی نشان داد, . او بعد از فارغ‌التحصیلی با مدرک سیاست زیست‌محیطی از دانشگاه دارتموث, حرفه‌ي بازیگری/ کمدی را دنبال کرد و ما بسیار شاد هستیم که اینکار را کرد! او مجری برنامه‌ي “Talk Soup” و “پنجمین چرخ” بوده‌هست, و در شمار زیادی از برنامه‌هاي تلویزیونی مثل CSI, ۲۴, MADtv, و رفقا ظاهر شده‌هست.

دولف لاندگرن – ۱۶۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

آیا بوکسور شوروی را در راکی ۴ به یاد می‌آورید؟ او همین مرد هست. او شخصیت روی پرده را در زندگی شخصی‌اش نیز ادامه داد و برای تیم کیوکوشین کاراته سوئد, کاپیتانی پیروز شد. وی بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ایالتی واشینگتن, تحصیلات‌اش را با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ادامه داد.

در ۱۹۸۳ بورس تحصیلی فولبرایت در MIT به او اعطا شد اما این توصیه را رد کرد تا محافظ گریس جونز شود, تا جاییکه آن دو عاشق هم شدند و در نهایت ازدواج کردند.

کنان اوبراین – ۱۶۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

مجری پرطرفدار برنامه‌ي Late Show تحصیلاتی دارد که می تواند به آن سربلندی کند. تحصیلات کارشناسی او در دانشگاه هاروارد انجام شد, جاییکه با رتبه‌ي ممتاز در رشته‌ي تاریخ و ادبیات امریکا فارغ‌التحصیل شد. قبل از استعداد چندان کنان در جذب مخاطب, او این ذکاوت را دارد که مخاطب‌اش را شیفته و… مطلع نگه دارد.

تامی لي جونز – ۱۳۵

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

به نظر میرسد تام لي بعد از فارغ‌التحصیلی از هاروارد با رتبه‌ي ممتاز در رشته‌ي هنر در زبان انگلیسی, به دنیای بازیگری لغزیده هست. او ادعا میکند هرگز در زندگی‌اش در کلاس‌هاي بازیگری شرکت نکرده‌هست که با دقت به موقعیت حرفه‌اي‌اش در بازیگری شگفت‌انگیز هست.

آلیشیا کیز – ۱۵۴

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

آلیشیا وقتی فقط ۱۲ سال داشت در مدرسه‌هاي هنرهای نمایشی حرفه‌اي منهتن پذیرفته شد, جاییکه حرفه‌ي خوانندگی او شروع شد. او در سن ۱۶ سالگی «بعنوان بهترین رتبه‌ي کلاس‌اش» فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات‌اش را در دانشگاه کلمبیا با بورس تحصیلی کامل ادامه داد. با این حال ۴ هفته پس از شروع تحصیل, آن را ترک کرد تا حرفه‌ي بازیگری را دنبال کند.

روآن آتکینسون – ۱۷۸

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

روآن که بیش‌ترین شهرت‌اش به دلیل شخصیت کند ذهن مستر بین هست, به هیچ وجه کند ذهن نیست. روآن ابتدا در دانشگاه نیوکاسل مهندسی برق خواند و مدرک‌اش را گرفت. با این حال در طول تحصیل به بازیگری علاقمند شد و «بعد از گرفتن کارشناسی ارشد در کالج کویینز, آکسفورد» به شهرت رسید.

لیسا کودرو – ۱۶۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

چه کنایه‌اي هست که فردی به این باهوشی تمام شخصیت‌هاي احمق را بازی می کند؟ لیسا با مدرک کارشناسی زیست‌شناسی از دانشگاه واسار فارغ‌التحصیل شد و در کنار پدرش یک پژوهشگر پزشکی شد. برادران‌اش وی را متقاعد کردند که مدتی مرخصی بگیرد و بازیگری را امتحان کند و خوشبختانه او اینکار را کرد!

اشتون کوچر – ۱۶۰

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

اشتون کوچر یک آچار فرانسه هست که در مدلینگ, بازیگری, سرمایه‌گذاری خطرپذیر, حتی رستوران‌داری سرک کشیده هست. او در شمار زیادی از استارت‌آپ‌ها مثل اسکایپ, فوراسکوئر, اربی‌ان‌بی و Path همکاری کرده‌هست. چه کسی می دانست کلسو این‌قدر بزرگ شود و در لیست باهوشترین سلبریتی ها قرار گیرد.

نیکل کیدمن -۱۳۲

باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید

نیکل کیدمن در منزل‌ي اندیشمندان بزرگ شد «مادرش مربی پرستاری و پدرش متخصص بیوشیمی, روان شناس بالینی و نویسنده هست». نیکل کودکی باهوش با والدینی باهوش بود که به دانشکده‌ي هنر ویکتوریا در ملبورن, تئاتر خیابانی فیلیپ در سیدنی, و نیز تئاتر استرالیا برای جوانان برای بازیگری, شرکت کرد, جاییکه «قطعا» مطالعات او پاسخ داد. او حالا در حال یادگیری مهارت‌هاي اخیر مثل پرتاب چاقو هست تا برای نقش‌هاي اخیر حاضر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باهوش ترین سلبریتی های جهان را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..