تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پُست توییتری وزیر جدید ارتباطات پس از کسب رای اعتماد از مجلس

اولین پُست توییتری وزیر جدید ارتباطات پس از کسب رای اعتماد از مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی جوان‌ترین وزیر پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم، روز گذشته در آخرین جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت روحانی با کسب 152 رای موافق به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور انتخاب شد. وی پیش از این معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت بود.

جهرمی در نخستین روز پس از کسب رای اعتماد از مجلس مهمترین سرفصل کاری‌اش را با کاربران شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

وی در پست توییتری خود نوشت: " فضای رقابت ها گذشت، فصل کار و عمل برای به سرانجام رساندن مطالبات مردم که بارزترین آن ایجاد اشتغال است آغاز شد. با همدلی میتوانیم".

اولین پُست توییتری وزیر جدید ارتباطات پس از کسب رای اعتماد از مجلس

انتهای پیام/

مهمترین سرفصل کاری جهرمی در نخستین روز پس از کسب رای اعتماد مجلس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پُست توییتری وزیر جدید ارتباطات پس از کسب رای اعتماد از مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..