تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرکردگان تروریست‌های "تحر&#

سرکردگان تروریست‌های به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،خبرگزاری "إباء" وابسته به هیات تحریر الشام دوشنبه به نقل از "ادیب عباس" یک مسئول امنیتی در این گروه تروریستی گزارش داد که این شبکه متشکل از 4 نفر است.

تحریر الشام هیچ ویدئو یا تصویری از افراد این شبکه منتشر نکرد.

اطلاعات موجود حاکی از آن است که این شبکه توانسته در هیات تحریر الشام نفوذ کند و شماری از سرکردگان و عناصر آن را به ارتش سوریه تحویل دهد؛ اما مشخص نشده که این شبکه تابع ارتش سوریه بوده و یا متشکل از اهالی ادلب است که با ارتش سوریه همکاری می کنند.

ادیب عباس تاکید کرد که عناصر هیات تحریر الشام توانستند دو نفر را که این شبکه قصد داشت آنها را به ارتش سوریه تحویل دهد، آزاد کنند. این شبکه در حمله به مخفیگاه هیات تحریر الشام این دو نفر را دستگیر کرده و به آنها قرصهای خواب آور داده بود.

ادلب و مناطق اطراف آن طی ماههای گذشته شاهد ترور تعداد زیادی از سرکردگان گروههای تروریستی بود بدون آنکه عامل این ترورها شناسایی شود.

منبع:العالم

انتهای پیام/

ماجرای ربوده شدن سرکردگان تروریست‌های "تحریر الشام" چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرکردگان تروریست‌های "تحر&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..