تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسه سگ‌هایی با رنگ‌های عجیب در بمبئی هند + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرسه‌ سگ‌هایی با رنگ‌های متنوع و عجیب در سطح شهر بمبئی موجب بهت و حیرت ساکنان پایتخت شد. این پدیده عجیب که طی یک ماه اخیر در بمبئی رخ داده است ساکنان این شهر را به کنجکاوی در خصوص کشف علت دقیق این پدیده شگفت آور واداشت.

ماجرای پرسه سگ هایی با رنگ های عجیب در بمبئی هند + تصاویر

سرانجام بررسی ها نشان داد که تغییر رنگ این سگ ها به مواد سمی داخل رودخانه " کاسادی " در منطقه ناوی مرتبط است. در مجاورت این رودخانه حدود 1000 کارخانه وجود دارد و برخی از کارخانه ها مواد سمی را به داخل رودخانه سرازیر می کنند که موجب تغییر رنگ این سگ ها شده است.

سگ های ولگرد ناگزیر برای یافتن غذا وارد آب کم عمق این رودخانه آلوده می‌شوند و با خوردن زباله‌های حاوی این مواد، با تغییر رنگ واکنش نشان داده اند.

ماجرای پرسه سگ هایی با رنگ های عجیب در بمبئی هند + تصاویر

اکنون گروه‌های حمایت از حیوانات در بمبئی با جمع‌آوری طوماری، کارخانه‌های مجاور رودخانه را به آلوده کردن آب و به خطر انداختن زندگی صدها حیوان متهم کرده اند.

انتهای پیام/

حیرت مردم بمبئی از مشاهده سگ‌هایی با رنگ‌های عجیب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسه سگ‌هایی با رنگ‌های عجیب در بمبئی هند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..