تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین فیلم از مرحله نخست عملیات انتقام خون شهید حججی

اولین فیلم از مرحله نخست عملیات انتقام خون شهید حججی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین مرحله عملیات انتقام خون شهدای گردان های سیدالشهدا و شهید محسن حججی آغاز شد.

 در این عملیات یگان های پهپادی گردان های سید الشهدا با شناسایی دقیق مراکز تجمع و استقرار ادوات و نیروهای داعش، آنها را هدف قرار دادند.

طبق اعلام گردان های سیدالشهدا، بیش از 20 خودرو زره پوش، تانک و نفربر تروریست ها در این عملیات منهدم شد و حداقل 30 تن از آنها به هلاکت رسیدند.

عملیات گردان های سیدالشهدا نخستین مرحله انتقام خون شهدای این گردان ها و شهید محسن حججی است که در حمله تروریست های داعش به مرز مشترک سوریه و عراق به شهادت رسیدند.

در ادامه فیلمی از گزارش خبرنگار صدا و سیما از  آغاز این عملیات را مشاهده میکنید.

 

انتهای پیام/

 عملیات انتقام از خون شهید حججی آغاز شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین فیلم از مرحله نخست عملیات انتقام خون شهید حججی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..