تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه پلیس برای فیلمبرداری از صحنه تصادف + فیلم

غافلگیری رانندگان از جریمه برای فیلمبرداری از صحنه تصادف + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس آلمان با افرادی که حین تردد از کنار صحنه تصادفات عکسبرداری و فیلمبرداری می‌کنند، به شدت برخورد و خاطیان را جریمه می‌کند.

از زمانی که موبایل و استفاده از قابلیت‌های آن در هز زمان و مکان رواج یافته است تقریبا همه افرادی که گوشی هوشمند دارند، خود به معنای واقعی یک رسانه هستند و با سرعت و بدون ملاحظه هرآنچه مورد پسندشان است را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، اینگونه است یک سوژه در اندک زمانی مورد بازدید تعداد بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از صحنه‌هایی که عموما افراد از آن فیلمبرداری می‌کنند و جزء پربازدیدترین سوژه‌های فضای مجازی نیز هست، صحنه تصادف خودروها در بزرگراه‌ و اتوبان است، ویدئوهایی که می‌تواند برای بررسی به پلیس کمک کند اما در بیشتر مواقع جز حادثه آفرینی و ایجاد حواشی ثمره دیگری ندارد.

در آلمان این موضوع با برخورد و جریمه پلیس مواجه است و البته رانندگان از این اقدام پلیس غافلگیر می‌شوند.

در شبکه‌های اجتماعی نمونه‌ای از برخورد پلیس آلمان با افراد خاطی که از صحنه تصادف عکسبرداری و فیلمبرداری منتشر شده است که در ادامه آن را خواهید دید.

انتهای پیام/

غافلگیری رانندگان از جریمه برای فیلمبرداری از صحنه تصادف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه پلیس برای فیلمبرداری از صحنه تصادف + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..