تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاقیت نیاز امروز آموزش و پرورش برای موفقیت

خلاقیت نیاز امروز آموزش و پرورش برای موفقیتبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز سیدمحمدبطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع شورای معاونان با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: کار خود را با درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی «ره» و آرزوی سلامت برای همه کسانی که از این مرز و بوم محافظت می‌کنند، آغاز می‌کنم و از زحمات دکتر دانش آشتیانی که در این مدت کوتاه در شرایط دشوار تلاش کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تقدیر از اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه فرهنگیان تلاش کنند، با خلاقیت و نوآوری، مسیر جدیدی را در آموزش وپرورش ترسیم کنیم.

بطحایی ادامه داد: رأی نمایندگان مجلس پشتوانه بسیار بزرگی برای آموزش و پرورش است و مسیر آموزش وپرورش را در سایه الطاف الهی هموار می‌سازد.

وزیر آموزش وپرورش گفت: امروز آموزش وپرورش با شرایط بسیار خاصی مواجه است، از یک طرف سطح انتظارات و توقعات از آموزش وپرورش بسیار بالا رفته و از سوی دیگر، محدودیت‌ها وکمبود امکانات، شرایط خاصی را بر آموزش وپرورش حاکم نموده است.

بطحایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر در مورد آموزش وپرورش، اظهار کرد: تاکید مکرر ایشان بر حل مسائل آموزش و پرورش با ارائه رویکرد‌های کارشناسانه بر اساس انتظارات نظام جمهوری اسلامی از آموزش و پرورش وظیفه مسئولان مربوطه را مضاعف می‌کند و باید برای برآورده کردن این انتظارات همواره تلاش کرد.

وی افزود: اگر مسیر فعلی آموزش وپرورش را ادامه دهیم، اهداف نظام تعلیم و تربیت محقق نخواهد شد، بنابراین تنها راهی که می‌تواند آموزش وپرورش را به سرمنزل مقصود برساند، خلاقیت و راه حل‌های جدید است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: البته تا ایجاد نظم جدید، باید نظم موجود را حفظ نماییم از همه معاونان و مدیران می‌خواهم ذهن خود را به یافتن راه حل‌ها و مسیر‌های جدید معطوف کنند.

وی با اشاره به حمایت رئیس جمهور از آموزش وپرورش تصریح کرد: آموزش وپرورش یک نهادمیان بخشی است، اگر قرار است مشکل محیط زیست و دیگر معضلات جامعه مرتفع شود، باید در آموزش وپرورش سرمایه گذاری کنیم.

بطحایی یادآور شد: با هماهنگی و همدلی همه دست اندرکاران و صاحب نظران، قدم‌های جدی در آموزش وپرورش برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

مسیر فعلی آموزش و پرورش اهداف را محقق نمی کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاقیت نیاز امروز آموزش و پرورش برای موفقیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..