تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه‌های استانی ۳۳ پل رسانه ملی هستند

وی شبکه‌های استانی را عرصه‌ای برای تقویت فرهنگ ملی و پالایش و شکوفایی فرهنگ‌های بومی دانست و افزود: شبکه‌های استانی تسهیل‌گر فرایند توسعه همه جانبه و نمایشگر تمدن اصیل اسلامی ایرانی هستند که با ایجاد همدلی و هم‌افزایی ادیان، مذاهب و اقوام رنگین‌کمان وفاق و اقتدار ملی را به تصویر کشیده و استحکام بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند 

ناظر از تقلید بی چون و چرای صاحبان و برنامه‌سازان به‌عنوان مهم‌ترین آسیب شبکه‌های استانی و از عشق و وفاداری به بومی ماندن به‌عنوان کلید موفقیت آنها نام برد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به گسترش فضای مجازی و تداخل آن با برنامه‌های شبکه‌های استانی گفت: در شبکه‌های استانی پیام‌رسان فاعل و پیام‌گیر منفعل دیگر وجود ندارد و مسئولان و برنامه‌سازان باید بین فضای مجازی و آنتن پخش یک رابطه منطقی و اثرگذار ایجاد کنند.

وی درباره ضرورت برگزاری جشنواره و تاثیر آن در برنامه‌سازی شبکه‌های استانی گفت: جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین جشنواره رسانه ملی و بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های رسانه‌ای مراکز استان‌ها است.

ناظر از جشنواره به‌ عنوان محلی برای جلوه‌گری فرهنگ ملی و بومی و تجلی‌گاه هیئت‌های اندیشه‌ورز و محلی برای استانداردسازی و الگوسازی و ابراز وجود رسانه‌ای نام برد و گفت: بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها هماوردگاه لشکر فرهنگی رسانه ملی و عرصه حرکت به سمت پیروزی برای وفاق ملی است. 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت شناسایی و جذب استعدادهای جوان گفت: جشنواره تولیدات نقطه امید هنرمندان و برنامه‌سازان جوان و راهی برای کشف استعدادهای آنان و خط دهی برای تعامل مناسب و موثر میان شبکه‌های استانی و شبکه‌های سراسری است. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: مسئولان برگزاری جشنواره باید از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و استعدادهای جوانان استان‌ها بیشترین بهره‌برداری را داشته و در تولید آثار رسانه‌ای از استعداد و انرژی سرشار مراکز استفاده بهینه کرده و ضمن ایجاد شرایط نوآوری و ابتکار و خلاقیت بهترین فرصت را برای بروز و ظهور هنرمندان و برنامه‌سازان جوان بوجود آورند.

وی درباره برنامه‌های سال گذشته برای آمادگی حضور فعال در جشنواره کردستان گفت: همکاران خلاق و  نوآور صدا و سیمای مرکز بوشهر در یک اقدام منحصر به فرد بین جشنواره نوزدهم و جشنواره بیستم، اولین جشنواره تولیدات داخلی مرکز بوشهر با عنوان «جشنواره یک پل از ۳۳ پل» را در پنج ساختار صدا، سیما، خبر، موسیقی و پژوهش برگزار و بر اساس رای هیئت داوران ۳۳ اثر به‌عنوان آثار برتر انتخاب و شایسته تقدیر معرفی شدند. 

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره داخلی «یک پل از ۳۳ پل»  مراکز استان‌ها باعث شد تا این مرکز با آمادگی کامل در جشنواره بیستم حضور یابد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه‌های استانی ۳۳ پل رسانه ملی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..