تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشگر خاص تلویزیون باز هم حماسه آفرید +فیلم

گزارشگر خاص تلویزیون باز هم حماسه آفرید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛عباس قانع گزارشگر ورزشی شبکه "شما" با نحوه  متفاوت و هیجان انگیز گزارش هایش بر سر زبان ها افتاده است.

گزارشگری جوان که معمولا فوتبال ساحلی و والیبال را گزارش می‌کند، به دلیل استفاده از کلمات  و جملات جالب در خلال گزارش بازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در جدیدترین فیلم منتشرشده از گزارشگری عباس قانع در فوتبال ساحلی باز هم هیجان خاص و تعابیر جالب استفاده شده توسط این گزارشگر توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

در ادامه جدیدترین ویدئو از گزارش عباس قانع در بازی فوتبال ساحلی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

ویدئویی جدید از گزارش‎های هیجان انگیز عباس قانع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشگر خاص تلویزیون باز هم حماسه آفرید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..