تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهکار جدید بشر/ طراحی برج‌های معلق در آسمان + فیلم

ایده ساختمان معلق در آسمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایده ساخت بلندترین برج‌های معلق در آسمان مدتهاست که فکر اشرف مخلوقات را به خود مشغول ساخته است؛ آسمان‌خراش‌هایی که به وسیله کابل‌های بسیار قوی از یک شهاب سنگ در حال چرخش  آویزان است. قدرت این کابل‌ها باید به حدی باشد که توان تحمل برج  را در ارتفاع  50 هزار متری داشته باشد. این آسمان‌خراش بلندترین برج ساخته شده در طول تاریخ نیز خواهد بود.

طراحی این برج به گونه‌ای است که روزانه هزاران مایل سفر می‌کند و هر بار چشم انداز تازه‌ای از آسمان  و زمین را به نمایش می‌گذارد. این سازه به  دلیل ویژگی معلق بودنش، می‌تواند در هر نقطه زمین ساخته شود و سرانجام به سمت مقصد نهایی‌ انتقال یابد. نیروی مورد نیاز این برج توسط پنل‌های خورشیدی تعبیه شده در آن تامین می‌شود. 

ایده ساخت برج‌های معلق تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد اما با توجه به مأموریت ناسا در سال 2021 مبنی بر امکان جابجایی شهاب سنگ ‌ها، می‌توان به محقق شدن آن در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود.

تماشای صحنه‌های خارق‌العاده این ایده شگفت را از دست ندهید.  

انتهای پیام/

ساخت برجی معلق در آسمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهکار جدید بشر/ طراحی برج‌های معلق در آسمان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..