تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباترین و مدرن ترین زندان های جهان با طراحی های شگفت انگیز(2)!

زیباترین زندان های جهان , برج لندن، در سال‌های 1100 تا 1952 به عنوان زندان عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. این مکان در قرن 13 میلادی دوباره بازسازی شده اما کاربری خود را به عنوان یک زندان از دست داده است.

زیباترین زندان های جهان

زیباترین زندان های جهان علاوه بر زیبایی و شکوهی که دارند، از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه، شما را با زندان های زیبای جهان آشنا خواهیم کرد.در اطراف جهان، از دانمارک تا انگلستان تا هند، مکان‌هایی فوق امنیتی هستند که معماری شگفت‌انگیز و طراحی داخلی بی‌نظیری دارند. اگرچه بیشتر زیباترین زندان های دنیا در کشورهای قدیمی واقع شده‌اند اما برخی از آنها، دارای طراحی مدرن و مجللی هستند. در ادامه، تصاویر 12 مورد از زیباترین زندان های دنیا را خواهیم دید.

زندان باستوی (Bastøy) در جزیره‌ای امنیتی واقع در شمال غربی شهر هالدن نروژ قرار گرفته است. این مکان نیز یکی دیگر از زندان های باز دنیا است که زندانیان در آن به راحتی به کشاورزی، ماهیگیری، اسکی، تنیس و اسب‌سواری می‌پردازند.

زیباترین زندان های جهان زندان باستوی

زندان اتریشی کلیسای گارستن (Garsten) تا سال 1851 به عنوان یک صومعه مورد استفاده قرار می‌گرفت و پس از آن، و با تغییر کاربری، به یکی از زیباترین زندان های دنیا تبدیل شد.
این زندان همچنین یکی از پیچیده‌ترین معماری‌های جهان را نیز دارد.

زیباترین زندان های جهان زندان اتریشی کلیسای گارستن (Garsten)

در روستای اوورلون (Overloon) کشور هلند، مرکزی جهت بازداشت جوانان مجرم واقع شده که دارای نقشه‌ای با طراحی باز بوده و کاملا از جنس چوب طبیعی موجود در محیط اطراف ساخته شده است.

زیباترین زندان های جهان در روستای اوورلون (Overloon) کشور هلند

حدود ده سال پیش، زندان ایالت یوتلاند شرقی در دانمارک ساخته شد.
این زندان کاملا تمیز بوده و دارای پوشش امنیتی فوق بالاست. دوربین‌های مادون قرمز، سنسورهای حرکتی و اسکنرهای اثر انگشت موجود در ساختمان این مکان، آن را به یکی از مدرن‌ترین و زیباترین زندان های دنیا تبدیل کرده است.

زیباترین زندان های جهان زندان ایالت یوتلاند شرقی در دانمارک

زندانی سلولی در مجموعه جزایر آندامان (Andaman) در کشور هندوستان قرار گرفته است.
این زندان در اوایل قرن بیستم میلادی، به طور عمده توسط ارتش بریتانیا استفاده می‌شد.
محبوس‌شدگان در این زندان، مخالفان سیاسی و تبعیدی بودند که در راه استقلال هندوستان مبارزه می‌کردند.

زیباترین زندان های جهان زندانی سلولی در مجموعه جزایر آندامان (Andaman)

برج لندن، در سال‌های 1100 تا 1952 به عنوان زندان عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
این مکان در قرن 13 میلادی دوباره بازسازی شده اما کاربری خود را به عنوان یک زندان از دست داده است.

زیباترین زندان های جهان برج لندن

گجت نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباترین و مدرن ترین زندان های جهان با طراحی های شگفت انگیز(2)!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..