تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای کنتور برق ۲۵ میلیون تومانی به روستاها باز شد

پای کنتور برق ۲۵ میلیون تومانی به روستاها باز شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اطلاعات مردمی گزارش شده حاکی از این است که توزیع کنتورهای برق در روستاها با نابسامانی هایی مواجه شده است. به نظر می رسد به دلیل مشخص نبودن حد و حریم روستاها، فروش کنتور برق و فروش انشعاب از سوی ادارات توزیع برق با اخذ تأییدیه هایی که روستاییان باید از شوراهای اسلامی یا دهداری ها دریافت کنند، صورت می گیرد که این نهادها به منظور ارائه تأییدیه ها به روستاییان درخواست واریز پول از 2 میلیون تومان تا بعضا 25 میلیون تومان می کنند.

تماس های مردمی از روستاهای اطراف تهران در منطقه شمیرانات و لواسان، حاکی از این است که به نظر می رسد هیچ روال و منطق مشخصی برای دریافت این هزینه ها از مردم روستاها وجود ندارد و بدون پرداخت پول و دریافت تأییدیه از دهداری ها یا شوراهای اسلامی روستاها، ادارات توزیع برق اقدام به فروش کنتور به متقاضیان نمی کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

دریافت هزینه های عجیب از روستاییان بابت برق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای کنتور برق ۲۵ میلیون تومانی به روستاها باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..