تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ رأی ممتنع به زبان ساده

۵۸۵۹۴۶

۱۵۲  بازدید

ما می‌گوییم رأی ممتنع یعنی بگویند غذا امشب بادمجان می‌خوری یا کوفته، بگویی فرقی ندارد، مهم این است که یک چیزی بخورم. درحالی‌که آگاهان می‌دانند تفاوت بین بادمجان و کوفته خیلی زیاد است و جامعه به دو بخش اصلی بادمجان‌خوارها و....

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

از ما می‌پرسند «رأی ممتنع» چیست؟

ما می‌گوییم رأی ممتنع یعنی بگویند غذا امشب بادمجان می‌خوری یا کوفته، بگویی فرقی ندارد، مهم این است که یک چیزی بخورم. درحالی‌که آگاهان می‌دانند تفاوت بین بادمجان و کوفته خیلی زیاد است و جامعه به دو بخش اصلی بادمجان‌خوارها و کوفته‌خواران تقسیم می‌شود. منتها یک‌سری از اساتید ممکن است به مرحله‌ای رسیده باشند که دنیا براشان به صورت کلی فرقی نداشته باشد.

مثل اینکه بگویند تو می‌خواهی با یک آدم‌حسابی ازدواج کنی یا با یک پیزوری؟ تو بگویی فرقی ندارد مهم این است که ازدواج کنم یا مثل این است که بروی فرودگاه و بپرسند کجا می‌خواهی بروی؟ جزایر قناری؟ کره‌شمالی؟ تو بگویی فرقی ندارد مهم این است که یک جایی بروم یا بگویند بابات را بیشتر دوست ‌داری یا بقال سر کوچه را؟ تو بگویی فرقی ندارد من به‌هرحال باید یکی را دوست داشته باشم یا ازت بپرسند جایزه را به جمشید مشایخی می‌دهی یا عزت‌الله انتظامی؟ تو بگویی فرقی ندارد جفتشان بازیگر قدیمی هستند که در اینجا آقای مشایخی به تو یادآوری می‌کند اگر جرئت‌ داری رأی ممتنع بده یا ممکن است از شما بپرسند برنامه ماه‌عسل تلویزیون را نگاه می‌کنی یا سریال‌ترکی‌های ماهواره را؟ تو بگویی فرقی ندارد مهم این است که به یک چیزی نگاه کنم که اشکم دربیاید.


بله. رأی ممتنع چنین حالتی است. حالا فکر کن ملت هزینه می‌کنند بروند یک جایی که هی نظرشان را بپرسند. خب عزیز من وقتی شما برات فرقی نمی‌کند، یک صندلی چرمی می‌خریدی می‌گذاشتی خانه، صبح تا شب روی همان هم می‌نشستی و گلابیت را می‌خوردی دیگر. والا.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ رأی ممتنع به زبان ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..