تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای موسیقی فیلم‌ها در کنسرت «امین غفاری»

تعدادی از قطعات مطرح و پرطرفدار موسیقی فیلم های شناخته شده جهان سینما در تازه ترین کنسرت امین غفاری نوازنده ویولن برای علاقه مندان اجرا شد.

به گزارش شمانیوز: امین غفاری نوازنده ویولن و تعدادی دیگر از نوازندگان جوان موسیقی کشورمان یکشنبه ۲۹ مرداد ماه در یک کنسرت ویژه تعدادی از قطعات مطرح و پرطرفدار موسیقی فیلم های شناخته شده جهان سینما را برای علاقه مندان در تالار وحدت اجرا کردند.
اجرای قطعه «زورو» به آهنگسازی جیمز هونر با پخش تصاویری از فیلم سینمایی زورو، اجرای قطعه «لیبسلاید» ساخته فریتز کرایسلر با دوئت ویولن و پیانو، اجرای قطعه از فیلم سینمایی «هری پاتر»، اجرای قطعاتی از آثار انیو موریکونه از جمله «سینما پارادیزو»، «ایر» و «پرلود و آلگرو»، اجرای قطعاتی از سریال «بازی تاج‌وتخت» و آثار دیگری چون «شاکن»، «شجاع دل» و همچنین قطعه هایی از فیلم سینمایی «دزدان دریای کاراییب» ساخته هانس زیمر بخش های مختلف کنسرت امین غفاری و گروهش بود.
اجرای قطعاتی چون «والس بهار» از ساخته های امین غفاری و «چارداش» بخش دیگری از این کنسرت را تشکیل می داد.
نوید شعبان زاده نوازنده ویولن یک، امین عطایی نوازنده ویولن دو، دانیال جورابچی نوازنده ویولا، هستی سپاسی نوازنده ویولن‌سل، محمدصادق فرزانه نوازنده کنترباس و گیتار، حسین محمدی نوازنده گیتار، همایون آرام فر نوازنده پیانو و سازهای الکترونیک، ماه‌سیما فلاحی نوازنده فلوت، سحر شاطری نوازنده ادوات کوبه‌ای و امین غفاری سولیست ویولن گروه اجرایی این کنسرت بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای موسیقی فیلم‌ها در کنسرت «امین غفاری»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..