تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گنج قارون پیدا شد + فیلم

گنج قارون پیدا شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس  قرآن، کتاب مقدس  و نوشته های تاریخی قارون فردی بسیار ثروتمند اما بخیل بود که در عصر حضرت موسی (ع) زندگی می‌کرده است. گفته شده میزان ثروت قارون به حدی زیاد بوده است که از حساب خارج بوده و چندین مرد قوی هیکل کلیدداری خزانه های او را به عهده داشته اند.

در قرآن  سوره قصص و کتاب  مقدس آمده است که به دلیل نفرین حضرت موسی (ع) زمین قارون را به همراه تمام ثروتش می‌بلعد.

حال پس از حدود سه هزار سال فردی در مصر مدعی شده که گنج قارون را پیدا کرده  و در ازای  آن از دولت مصر  10 درصد از کل گنج به همراه 16 میلیون جنیه یا پوند مصری (تقریبا معادل 879 هزار دلار ) و همچنین مدال افتخار نیل را درخواست کرده است.

انتهای پیام/

ادعای یافتن گنج قارون توسط یک شهروند مصری +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گنج قارون پیدا شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..