تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به وزیر اموراقتصادی ودارائی به مناسبت رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر اقتصاد و دارائی پیام تبریکی منتشر کرد.

 جناب آقای دکتر کرباسیان

مقام عالی وزارت اموراقتصادی ودارائی

با عرض سلام و تحیات

رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی نشان ازتعهد، دانش، جدیت و توفیق آن برادر بزرگوار در سال‌های متمادی خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوریاسلامی در سمت‌های حساس و نشان از حسن انتخاب و تائید نظر مقام محترم ریاستجمهوریاسلامی ایران می‌باشد.

بی‌تردید درایت توأم با تجارب برجسته و گرانقدر آن مقام ضمن آنکه اسباب تقویت اقتصاد کشور و ارتقاء و رشد و بالندگی آن را فراهم خواهد نمود، موجبات دلگرمی تمامی فعالان اقتصادی در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف کار و فعالیت ازجمله صنعت بانکوبیمه و نیز اطمینان مسئولین و سایر دست‌اندرکاران در این حوزه گسترده از داشتن پشتیبانی ثابت‌قدم و مصمم در پیشبرد امور محوله به بهترین وجه ممکن می‌باشد.

امید است همواره در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله اعظم بیش‌ازپیش موفق، موید و منصور باشید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون

حجت‌الله مهدیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به وزیر اموراقتصادی ودارائی به مناسبت رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..