تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسعود کرباسیان با 240 رای وزیر اقتصاد شد

دقایقی پیش مسعود کرباسیان با رای قاطع نمایندگان خانه ملت وزیر امور اقتصاد و دارایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مسعود کرباسیان رییس گمرک دولت یازدهم در پی معرفی رییس جمهور توانست با 240 رأی موافق اعتماد مجلس شورای اسلامی را جلب کرد.

کرباسیان در توضیحات برنامه پیش روی خود بازار سرمایه را یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار توسعه اقتصادی کشور خواند و عنوان کرده بود این نهاد اقتصادی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به زودی برنامه توسعه بورس را با مشورت مجلس عملیاتی خواهد کرد.

کرباسیان در برنامه های پیشنهادی خود در خصوص بازار سرمایه به موضوعاتی همچون افزایش شفافیت، سرعت، کارایی و عمق بازار سرمایه ، حمایت از سهام داران خرد، افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه، جذب سرمایه گذاران خارجی و در نهایت ظرفیت سازی برای توسعه بازار سرمایه و تقویت نقش آن در تامین مالی بنگاه‌ ها اشاره کرده است.

وی اهم برنامه ها و پروژه های خود در حوزه بازار سرمایه را توسعه کمی و کیفی ابزارها و نهادهای مالی در کنار بهبود نقش ارکان بازار سرمایه، بهبود نقدشوندگی در بازار سرمایه، ارتقاء اثربخشی و کارایی نظام نظارتی سازمان، بین المللی شدن بازار سرمایه و حضور در بازارهای بین المللی و توسعه آموزش و فرهنگ سرمایه‌گذاری و بهبود نظام اطلاع رسانی در بازار سرمایه اعلام کرد .

یادآور می شود مسعود کرباسیان متولد ۱۳۳۵ در اصفهان است. وی دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی است و معاون وزیر اقتصاد علی طیب‌نیا و ریاست گمرک کل کشور در دولت یازدهم بود.

کرباسیان سال‌ها در حوزه‌های مختلف بدور از التهابات سیاسی مدیریت کرده است. او معاون وزیر صنعت، معاون وزیر نفت، معاون وزیر بازرگانی و معاون وزیر اقتصاد بوده است و به این ترتیب می‌توان گفت او شناخت دقیقی از حوزه‌های مختلف در اقتصاد کشور دارد.

آخرین سمت کرباسیان، معاونت علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم و ریاست گمرک کل کشور بود که توانست تحولی مهم در گمرک را رقم بزند. از او به عنوان مدیری قاطع با توانمندی‌های اجرایی بالا یاد می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسعود کرباسیان با 240 رای وزیر اقتصاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..