تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده جدید گوگل برای حذف واترمارک ها

ایده جدید گوگل برای حذف واترمارک هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واترمارک‌ها و تبلیغات متنی که روی تصاویر قرار می‌گیرند بسیار شایع و رایج هستند و قطعا تا کنون به اینگونه تصاویر که روی آنها تبلیغات متنی و تگ سایت ها ثبت شده است برخورده اید.

اینگونه تصاویر به این دلیل دارای واترمارک هستند که مشخص شود ابتدا چه کسی این تصاویر را منتشر و یا از آنها استفاده کرده است. به این ترتیب سایتی که تصویری را برای اولین بار منتشر می‌کند حس مالکیت به آن دارد و خوشایندش نیست که سایتی دیگر آن تصویر را به نام خود ثبت کند.

اما محو کردن این واترمارک‌ها یا نشانه‌ها کاری زمان‎بر است. معمولا از فوتوشاپ برای از بین بردن اینگونه تبلیغات تصویر استفاده می‌شود که البته کاری سخت است و احتمالا تصویر اصلی ضربه خواهد خورد. به همین دلیل شرکت گوگل الگوریتم جدیدی برای حذف واترمارک‎ها ارائه داده است.

بر اساس گزارشی که گوگل منتشر کرده، این شرکت با بررسی محل قرارگیری واترمارک‌ها در تصاویر مختلف به الگوریتم جدیدی دست یافته است که به وسیله آن می‌توان بدون استفاده از نرم‌افزار فوتوشاپ و یا هر نرم‌افزار ادیت دیگری، واترمارک را از روی تصاویر حذف کرد. اگرچه در هر صورت ممکن است تصویر اصلی آسیب ببیند اما  گوگل اعلام کرده است استفاده از این الگوریتم در زمان  صرفه جویی می‌کند.

در ادامه تصاویری از الگوی این طرح مشاهده می‌کنید :

ایده جدید گوگل برای حذف واترمارک ها

 

انتهای پیام/

الگوریتم جدید گوگل برای محو واترمارک‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده جدید گوگل برای حذف واترمارک ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..