تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خورشید گرفتگی کامل ۳۰ مرداد را از بالن‌های ناسا زنده ببینید

خورشید گرفتگی کامل ۳۰ مرداد را از بالن‌های ناسا زنده ببینید

دانش > پزشکی - در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، بخشی از اهالی زمین شاهد خورشیدگرفتگی کامل خواهند بود. به گفته محققان ناسا، خطی مورب به طول ۱۱۲ کیلومتر از ایالت اورگن تا جنوب ایالت کالیفرنیا بهترین مکان برای مشاهدۀ این خورشید گرفتگی خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین،این خط مورب دقیقا روبروی "سایه" ماه، که جلوی نور خورشید در آن محل از زمین کاملا گرفته می‌شود، قرار دارد. ناسا با همکاری یک شرکت ۵۰ بالن به آسمان فرستاده تا از این خورشیدگرفتگی فیلمبرداری شود. این بالن های لاتکسی با ۲.۷ متر ارتفاع، مملو از هلیوم هستند. در بالن های مذکور دوربین های ویدئویی با کیفیت کارگذاشته شده تا از روند خورشید گرفتگی فیلمبرداری کند. اما شما هم می‌توانید تصاویر زنده این بالن‌ها از خورشیدگرفتگی را از آغاز تا پایان آن ببینید. برای دیدن این تصاویر به {اینجا} بروید. 

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خورشید گرفتگی کامل ۳۰ مرداد را از بالن‌های ناسا زنده ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..