تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری جدید «مشاعره سلامت» از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود

سری جدید«مشاعره سلامت» از شبکه آموزش سیما پخش می شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ سری جدید برنامه «مشاعره سلامت» که در شبکه آموزش سیما تولید شده، هر شب از این شبکه پخش می شود.

نامگذاری «مشاعره سلامت» به این دلیل است که افرادی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، از دانشجویان رشته‌های حوزه علوم پزشکی از دانشگاه‌های سراسر کشور هستند.

این دانشجویان از ۳۰ دانشگاه ۳۰ استان کشور در مسابقه حضور دارند. رشته مشاعره به عنوان یکی از رشته‌های جشنواره فرهنگی ـ هنری دانشگاه‌ها انتخاب شده است و این افراد شرکت‌کننده در مسابقه، برگزیده دانشگاه‌های خود هستند.

این برنامه در ۳۰ قسمت تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۱:۱۵صبح پخش می‌شود.

یکی از ویژگی‌های سری جدید مسابقه «مشاعره سلامت» این است که ویژگی‌های مسابقه‌گونه مانند بحث امتیاز، حذف شدن، محدودیت زمانی که در یک مسابقه تلویزیونی پررنگ است، در برنامه مشاعره شبکه آموزش هم به شدت افزایش پیدا کرده است. در واقع این مسابقه از هیجان زیادی برخوردار و برد و باخت در این مسابقه جدی است.

همچنین، اشعار شاعران فارسی هم در این مسابقه خوانده می‌شود اما شرکت کنندگان می توانند در صورت تمایل از اشعاری که در حوزه بهداشت و سلامت است نیز استفاده کنند.

برنامه «مشاعره سلامت» به تهیه کنندگی امیرحسین آذر و اجرای اسماعیل آذر از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

سری جدید مشاعره در شبکه آموزش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری جدید «مشاعره سلامت» از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..