تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه ای که دل مادر شهید حججی را آتش زد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کلیپ زیر مداح اهل بیت حاج مهدی رسولی روایتی شنیدنی از دیدار با خانواده شهید حججی در حرم امام رضا (ع) بیان میکند.

وی در بخشی از روضه خود از زبان مادر شهید حججی می گوید:"عکس سربریدنش رو دیدم دلم آتیش نگرفت، صبرکردم، روز اول عکس اسارتش رو دیدم دلم نلرزید، صبر کردم؛ اما یه صحنه دیدم آتیشم زد ... ." فیلم زیر قسمتی از این روضه خوانی را نشان میدهد.

گفتنی است؛ خانواده شهید حججی عصر چهارشنبه با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کردند. همچنین ظهر چهارشنبه نیز مراسم روضه خوانی در حرم مطهر رضوی با حضور خانواده  شهید حججی برگزار شد.

 

دانلود

انتهای پیام/

مراسم بزرگداشت شهیدحججی در حرم امام رضا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه ای که دل مادر شهید حججی را آتش زد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..