تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه تصادف وحشتناک قطار با کامیون + فیلم

لحظه تصادف وحشتناک قطار با کامیون + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معمولا در برخی نقاط جهان، محل عبور قطار با محل عبور خودروها تلاقی پیدا می کند. گاهی در اثر عمل نکردن چراغ های راهنمایی، بی احتیاطی رانندگان و یا بدشانسی حوادثی در چنین محل‌هایی رخ می دهد، مانند حادثه اخیری که در آتلانتای آمریکا در اثر بدشانسی یک راننده کامیون رخ داد.

در ویدئویی که به تازگی از این حادثه منتشر شده است لحظه تصادف و برخورد این قطار با کامیونی در آتلانتای ایالت جورجیای آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو دیده می شود که قطار با سرعت زیاد به کامیونی که روی ریل راه آهن گرفتار شده به شدت برخورد می‌کند. پس از برخورد قطار به کامیون، مشاهده می شود بار کامیون روی زمین پخش می شود.


گفتنی است؛ در اثر این حادثه به هیچ یک از رانندگان قطار و کامیون و همچنین مسافران قطار آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

تصادف وحشتناک کامیون با قطار 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه تصادف وحشتناک قطار با کامیون + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..