تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر فداکار، ناجی جان سه کودکش شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یک حادثه آتش سوزی مهیب در کاردیف" ولز، یک مرد 31 ساله توانست با فداکاری‌اش جان سه فرزند خردسالش را نجات دهد. " صالح اشیا" در حالی که فرزندانش در اتاق خواب طبقه دوم این آپارتمان گرفتار شده بودند با کمک برادر خوانده اش جان آنها را نجات داد.

پدر فداکار، ناجی جان سه کودکش شد + تصاویر

در حالی که فاطیما 4 ساله، امیرا 3 ساله و جاسمین 11 ماهه از پنجره به پایین پریدند وی توانست هر سه آنها را در هوا بگیرد. او در این خصوص گفت : " برادر خوانده ام بچه ها را به پایین پرت کرد و من توانستم هر سه آنها را در هوا بگیرم. واقعا گرفتن فاطیما برایم دشوار بود چون وزن سنگین تری داشت. فرزندانم تقریبا نمی توانستند نفس بکشند.  نزدیک بود در این حادثه آنها را از دست بدهم."

پدر فداکار، ناجی جان سه کودکش شد + تصاویر

زمانی که آتش‌نشانان در صحنه حادثه حاضر شدند همسر و برادر خوانده " صالح" نیز از این ساختمان خارج شده بودند. بنا به گفته سخنگوی آتش‌نشانی ولز هر سه کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. همچنین تعدادی از ساکنان محلی نیز توسط اورژانس پزشکی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نجات معجزه آسای  سه کودک در حادثه آتش سوزی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر فداکار، ناجی جان سه کودکش شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..