تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین ماشینی که ضبط کاست بر روی آن نصب شد + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لکسوس SC430 خودروی کروک است که از سال 1991 تا 2010 در ژاپن تولید شده و در ایران تعداد محدودی از این خودرو وارد شده است. این خودروی کروک شامل یک موتور قدرتمند 8 سیلندر 4.3 لیتری با قدرت 288 اسب بخار است که با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک حداکثر سرعت آن را به 240 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

لکسوس SC430 با این قدرت موتور و ارتفاع کمی که دارد در کلاس خودروهای GT قرار می‌گیرد. این خودرو 4 نفره است ولی به دلیل فضای پای کمی که برای سرنشینان عقب مهیا است بهتر است بگوییم یک کروک دو نفره است!

جالب است بدانید که آخرین خودوریی که بر روی آن ضبط کاست نصب شده پیکان یا پراید نبوده  بلکه این خودرو یعنی  لکسوس SC430  بوده است.

 آخرین ماشینی که ضبط کاست بر روی آن نصب شد + عکس

انتهای پیام/

خاص ترین خودروی ژاپنی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین ماشینی که ضبط کاست بر روی آن نصب شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..