تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال عرضه اندروید O تا 24 ساعت آینده

احتمال عرضه اندروید O تا 24 ساعت آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیستم عامل اندروید یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های دنیاست که توسط شرکت گوگل ساخته شده است. با تمام ویژگی‌‎های جدیدی که شرکت گوگل قرار است به نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید O اضافه کند، همه کاربران این سیستم عامل در انتظار عرضه نسخه جدید این عنوان هستند.

با این حال هنوز گوگل تاریخ دقیقی برای عرضه سیستم عامل جدیدش مشخص نکرده است. اما طبق گزارش‎های اخیر که از منابع خبری منتشر شده، سیستم عامل اندروید O ممکن است فردا در تاریخ 21 آگوست عرضه شود.

منابع خبری می‌گویند گوگل احتمالا روز آینده آپدیت جدید سیستم عامل اندروید خود را در کشور ایالات متحده آمریکا عرضه می‌کند.

گفتنی است نام اختصاری آپدیت جدید سیستم عامل اندروید O است که شماره هشتم این سیستم عامل نیز محسوب می‌شود. عده ای معتقدند نام اصلی این نسخه Oreo خواهد بود. Oreo نیز مانند نسخه های قبلی نوعی دسر است که گوگل برای نام این سیستم عامل در نظر گرفته است ؛ نامی که منوی غذایی سیستم عامل های اندروید را کامل می‌کند.

انتهای پیام/

احتمال عرضه اندروید جدید شرکت گوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال عرضه اندروید O تا 24 ساعت آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..