تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاله بزرگ در خیابان، موتورسوار را بلعید + فیلم

 چاله بزرگ در خیابان، موتورسوار را بلعید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی دوربین مدار بسته‎ای که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط موتورسواری را در چاله بزرگ یکی از خیابان های شهر " گوآنگ ژی " چین به تصویر می کشد.

در ابتدای ویدئو مشاهده می شود که ابتدا یک چاله بزرگ در قسمت پیاده‌رو این خیابان بوجود می آید. لحظاتی بعد موتورسوار بدشانسی که در حال عبور از این خیابان بود ناگهان به داخل این چاله بزرگ پر از آب سقوط می کند. در لحظه وقوع حادثه،  موتورسوار در حال بازی با تلفن همراه خود بود.

این چاله بزرگ حدود حدود 10 متر عرض و 2 متر عمق داشت. به دلیل وقوع حادثه در نیمه‌های شب، کسی نتوانست به این مرد کمک کند اما خوشبختانه موتورسوار توانست خود را از این چاله بیرون بکشد.

گفتنی است؛ وی که بسیار خوش‎شانس بود در اثر این حادثه دچار جراحت سطحی شد.

انتهای پیام /

بلایی که بازی با تلفن همراه سر موتورسوار آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاله بزرگ در خیابان، موتورسوار را بلعید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..