تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جری لوییس کمدین مطرح سینما درگذشت

در سن ۹۱ سالگی

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛جری لوییس که برای بازی در نقش های کمدی در جهان شناخته می‌شد، درگذشت.
مدیر برنامه‌های سلطان کارکشته کمدی تایید کرده که او در ۹۱ سالگی در لاس وگاس چشم از جهان فروبسته است.
جری لوییس، کمدین بی‌پروایی که در دهه ۱۹۵۰ با دین مارتین هم‌تیم شد و بعدها در «پروفسور دیوانه» و «پادو» بازی کرد و تله‌تون «دیستروفی عضلانی» را خلق کرد، در ۹۱ سالگی درگذشت.
طی ۱۰ سال آخر زندگی‌اش، اعتبار این الگوی کمدی کمی خدشه‌دار شده بود چون مجبور شد بعد از اینکه چند شوخی بد کرده بود معذرت‌خواهی کند و حتی در ۹۰ سالگی‌اش هم شوخی‌های زن‌ستیزانه می‌کرد و ایده‌های سیاسی راستی خود را به اشتراک می‌گذاشت.
او در فیلم‌های اخیر مثل «سلطان کمدی» مارتین اسکورسیزی هم بازی کرد، اما از اواخر دهه شصت میلادی تا به حال تا حدود زیادی خارج از پرده سینما بود و بیشتر در تله‌تونش فعالیت می‌کرد که در طول فعالیتش برای آن تا سال ۲۰۱۱، چیزی نزدیک به ۲.۵ میلیارد دلار درآمدزایی کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

کمدین معروف درگذشت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جری لوییس کمدین مطرح سینما درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..