تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 120 کپسول گاز برای انجام حملات تروریستی بیشتر در بارسلونا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس اسپانیا امروز یکشنبه 29 مردادماه اعلام کرد: نیروهای پلیس بیش از 120 کپسول گاز را در خانه ای در منطقه آلکانار کشف کرده اند، جایی که تروریست ها ظاهرا قصد داشتند یک یا چند حمله تروریستی دیگر را در شهر بارسلونا انجام دهند.

بر اساس این گزارش لوییس تراپرو رئیس پلیس منطقه کاتالونیا به خبرنگاران گفت: ما به این جمع بندی رسیده ایم که این خانه در آلکانار مکانی بوده است که تروریست‌ها مواد و وسائل منفجره را برای انجام حملات تروریستی بیشتر در شهر بارسلونا آماده می کردند.

در حمله تروریستی عصر پنجشنبه در این شهر 14 نفر بر اثر برخورد خودرو با جمعیت، جان خود را از دست داده اند. در یک حمله دیگر در منطقه کامبریلز کاتالونیا یک زن کشته شده است. پلیس اعلام کرده است که پنج مظنون تروریست را به هلاکت رسانده است.

منبع:ابنا

انتهای پیام/

مکان جدید حمله احتمالی داعش در بارسلونا لو رفت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 120 کپسول گاز برای انجام حملات تروریستی بیشتر در بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..