تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پولدارترین بازیگران زن هالیوود

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این حقیقت که بازیگران هالیوود سرمایه‌داران بزرگی هستند، از کسی پوشیده نیست. در این بین بعضی از این هنرمندان در امر پول‌سازی، موقعیت مالی، خانوادگی و اجتماعی به موفقیت بیشتری رسیده‌اند.

در زیر لیستی از ثروتمندترین بازیگران زن هالیوود در این سال‌ها را ببینید:

 
10-جنیفر آنیستون/ ثروت خالص: 150 میلیون دلار

آنیستون


جنیفر آنیستون همیشه به عنوان یک چهره محبوب و بدون حاشیه شناخته می‌شود. این بازیگر برای بازی در هر اپیزود سریال «دوستان» نزدیک به یک میلیون دلار دریافت کرد و علاوه بر آن در فیلم‌های سینمایی بسیاری به عنوان نقش اول و ستاره ظاهر شده است.

9-آنجلینا جولی/ ثروت خالص: 160 میلیون دلار

جولی

همسر سابق برد پیت اوایل فعالیت خودش به عنوان بازیگر را با فیلم‌های موزیکال شروع کرد و در دهه نود به صورت جدی به فعالیت بازیگری پرداخت و توانست جوایز بسیاری از جمله «گلدن گلوب» و اسکار را به دست آورد. این بازیگر همواره به عنوان یکی از خیرترین ستاره‌ها شناخته می‌شود.


8-مایلی سایرس/ ثروت خالص: 160 میلیون دلار

سایرس

شخصیت جنجالی و محبوب رسانه‌های زرد که همواره حواشی و ماجراهای بسیاری را اطراف خودش داشته است، فعالیت بازیگری خود را در سنین خیلی پایین در شبکه دیزنی آغاز کرد و بعد از آن به فعالیت‌های دیگری در عرصه هنر پرداخت.


7-جولیا رابرتز؛ ثروت  خالص  170 میلیون دلار

رابرتز

برنده جایزه اسکار و یکی از گران‌ترین بازیگران هالیوود که با بازی در فیلم «ارین براکوویچ» توانست علاوه بر نظر منتقدان، جوایزی مثل اسکار بفتا، گلدن گلاب و اسکار را به دست آورد، هفتمین زن ثروتمند هالیوود نیز هست.

6-ویکتوریا پرینسیپال/ ثروت خالص: 200 میلیون دلار

ویکتوریا


این بازیگر قبل از اینکه به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی به شهرت برسد، بازی در تبلیغات تلویزیونی را تجربه کرده بود. این بازیگر تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در سفر به دور دنیا گذرانده بود و درست زمانی که در لندن علاوه بر تحصیل به فعالیت بازیگری مشغول شد، تصادف کرد. البته بعد از این ماجرا به بازیگری و به دنبال آن به دنیای هالیوود وارد شد.


5-جولیا لوئیس درایفوس/ ثروت خالص: 200 میلیون دلار

درایفوس

این بازیگر کمدی که دارای جوایزی از جمله بفتا و گلدن گلوب است، فعالیت حرفه‌ای خود را با درخشش در سریال «سنفیلد» در سال 1989 آغاز کرد.

4-ساندرا بولاک/ ثروت خالص: 200 میلیون دلار

بولاک

ساندرا بولاک در خانواده‌ای هنرمند و آلمانی متولد شد. والدین او خواننده و مربی موسیقی اپرا بودند و او هم قبل از بازیگر شدن هنگامی که تنها پانزده سال داشت، به اجرای موسیقی اپرا پرداخت. شروع درخشش این بازیگر دارنده اسکار با فیلم «سرعت» همراه با بازی در کنار کبانا ریوز بود. این بازیگر برای بازی در فیلم تحسین شده «جاذبه» جوایز بسیاری از جمله اسکار را به دست آورد.


3-جسیکا آلبا/ ثروت خالص : 350 میلیون دلار

آلبا

شروع درخشش این بازیگر در مجموعه‌ها و فیلم‌های کمدی بود. مخاطبان او را به بهانه بازی در سریال کوتاه «فرشته تاریکی» به یاد می‌آورند. بیرون از دنیای بازیگری جسیکا آلبا در شرکت‌هایی که خود تاسیس کرده کار می‌کند.


2-جیمی گرتز/ ثروت خالص : 2 میلیارد دلار

گرتز


او بازیگری را در دهه 80 با فیلم‌هایی مانند روابط خانوادگی و پسران گمشده آغاز کرد و پس از مدتی حرفه بازیگری را ترک کرد و به طراحی و ساخت عطر برای کمپانی‌های مد رو آورد. او دوباره چند سالی است به حرفه بازیگری بازگشته است و در سریال «خانواده مدرن» به عنوان یک ستاره ایفای نقش می‌کند.


1-دینا مریل/ ثروت خالص : 5 میلیارد دلار

امروز// پولدارترین بازیگران زن هالیوودی در طول تاریخ


این بازیگر و چهره اجتماعی بخش زیادی از ثروتش را از بدو تولد به عنوان تنها وارث «ماری جری مری ویسر پست» به دست آورده است. این بازیگر همواره یکی از بهترین اجراکننده‌ها و مجریان تلویزیون و استیج‌هاست. این هنرمند ثروتمندترین زن هالیوود است.

انتهای پیام/

کدام بازیگران زن هالیوود ثروت جهانی دارند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پولدارترین بازیگران زن هالیوود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..