تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بسيار جالب حاج قاسم سلیمانی به افرادی که می‌خواستند دستش را ببوسند +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم روز جهانی مسجد، صبح یکشنبه 29 مردادماه 1396، با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران, عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا وسیما و ائمه جماعت مساجد برگزار شد؛ همچنین خانواده شهید مدافع حرم، محسن حججی نیز در این مراسم حضور داشتند.

هنگام ورود حاج قاسم سلیمانی به اجلاس سراسری روز جهانی مسجد، افرادی قصد بوسیدن دست سردار سلیمانی را داشتند که او برای ممانعت از این اقدام، واکنشی جالب نشان داد.

صفحه پايگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار سرلشكر قاسم سليمانی در اینستاگرام، فیلمی از واکنش سردار سلیمانی به افرادی که قصد بوسیدن دست او را داشتند  منتشر کرد.

 

انتهای پیام/

 واکنش سردار سلیمانی به بوسیدن دستش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بسيار جالب حاج قاسم سلیمانی به افرادی که می‌خواستند دستش را ببوسند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..