تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم شب شعر سر به راه با پاسداشت شهید حججی آغاز شد

شب شعر سر به راهبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب شعر و هنر سر به راه عصر امروز با حضور شاعرانی چون عباس براتی پور, محمدسعید میرزایی, مصطفی محدثی خراسانی, و خانواده شهید محسن حججی برگزار شد.

در این مراسم حسین دهلوی به شعرخوانی پرداخت. میلاد عرفانپور شاعر پیش از شعرخوانی، غزلی را با الهام از عکس معروف شهید محسن حججی تقدیم کرد.

سپس سجاد سامانی هم شعری با موضوع مقاومت و ایستادگی خواند. وی بزرگترین جلوه مقاومت را در زندگی شهدا می داند.

همچنین، مصطفی محدثی خراسانی پس از خواندن شعری, چند بیتی را هم از زبان مدافعان حرم و رزمندگان این عرصه خواند.

در ادامه این مراسم سجاد رشیدی شعری با موضوع گروهک تکفیری داعش  خواند. محسن کاویانی و مهدی جهاندار نیز از دیگر شاعرانی بودند که در این مراسم، شعری برای محسن حججی خواندند.

محمدسعید میرزایی نیز با ادای احترام به همه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم به شعرخوانی پرداخت. 

در این مراسم رضا برجی عکاس و مستندساز درباره شهید حججی گفت: به خواب هم نمی دیدم یک جوان در این سن کم، اینگونه انقلاب کند. شهید مرتضی آوینی را می شناختم زیرا هفت, هشت سال شاگردی اش را کرده بودم. نماز شب خواندن ها و ناله هایش را دیده بودم. اما وی پانزده شانزده سال طول کشید تا به آنجا برسد که روی مین برود و شهید شود.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم شب شعر سر به راه با پاسداشت شهید حججی آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..