تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین واکنش مجازی محمدجواد ظریف به انتخاب مجددش + عکس

اولین واکنش مجازی محمد جواد ظریف به انتخاب مجددش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام ظهر امروز، پرونده وزرای دولت دوازدهم بسته شد. 16 وزیر ازبین 17 وزیر معرفی شده رای اعتماد خود را از نمایندگان مردم دریافت کردند و یک وزیر از کابینه روحانی جا ماند.

در بین وزرای انتخاب شده، محمد جواد ظریف با کسب 231 رای مثبت و 26 رای منفی، از مجموع وزرای معرفی شده، دهمین وزیری بود که بالاترین رای را از آن خود کرد. حالا مرد خندان دیپلماسی کشور، چهار سال دیگر بر منصب وزارت امور خارجه کشور باقی خواهد ماند تا همچنان مدافع مرزهای سیاسی و حکومتی کشور باشد.

با این انتخاب، به سراغ اینستاگرام ظریف رفتیم تا از حال و هوای اینستاگرامش با خبر شویم؛ ظریف در اولین پست اینستاگرام پس از رای اعتماد خود نوشت :" از همه نمایندگان ارجمند مردم بزرگوار ایران سپاسگزارم ".

اولین واکنش مجازی محمد جواد ظریف به انتخاب مجددش + عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرام محمد جواد ظریف پس از انتخاب مجدد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین واکنش مجازی محمدجواد ظریف به انتخاب مجددش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..