تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست‌های متناقض ترامپ درباره تظاهرات علیه نژادپرستی +عکس

ترامپ تظاهرات علیه نژادپرستی را تحسین کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در شهر بوستون، فعالان سیاسی آمریکا در حمایت از آزادی بیان گردهمایی انجام دادند. هزاران نفر از مردم که معتقد بودند این گردهمایی پوششی برای ترويج نفرت و نژادپرستی است، دست به تظاهرات زدند. دونالد ترامپ پس از این اتفاق توئیتی منتشر کرد که در آن نسبت به تظاهرکنندگان واکنش نشان داد و نوشت: "به نظر مي‌رسد تعداد بسياری آشوبگر ضد پليس در بوستون هستند. پليس قاطعانه و هوشمندانه عمل می کند! ممنونم".

ترامپ تظاهرات علیه نژادپرستی را تحسین کرد +عکس

پس از گذشت یک ساعت، رئیس جمهور آمریکا با انتشار 2 پست متوالی در صفحه توئیتر خود واکنش متناقض نشان داد و از تظاهر کنندگان حمایت کرد.

دونالد ترامپ در صفحه توییترش نوشت:

"کشور بزرگ ما برای دهه‌ها دچار دو دستگی بوده است. برخی مواقع شما به منظور التیام یافتن به تظاهرات نیاز دارید. ما التیام خواهیم یافت و قوی‌تر از همیشه خواهیم شد.

من می‌خواهم بسیاری از تظاهرات‌کنندگان در بوستون را که در حال حرف زدن علیه تعصب و نفرت بودند، تحسین کنم. کشور ما به زودی بار دیگر یکپارچه و متحد خواهد شد".

ترامپ تظاهرات علیه نژادپرستی را تحسین کرد +عکس

ترامپ تظاهرات علیه نژادپرستی را تحسین کرد +عکس

انتهای پیام/

واکنش ترامپ به درگیری و تظاهرات موافقان و مخالفان نژادپرستی در بوستون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست‌های متناقض ترامپ درباره تظاهرات علیه نژادپرستی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..