تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از تاریخ شفاهی کاخ گلستان

رونمایی از تاریخ شفاهی کاخ گلستانبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاریخ شفاهی کاخ گلستان با حضور پژوهشگران در موزه مردم شناسی این مجموعه جهانی، 31 مرداد ثبت و رونمایی می شود.

مسعود نصرتی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: در این مراسم که با حضور اساتید تاریخ، پژوهشگران و پیشکسوتان میراث فرهنگی ساعت 10 در این پایگاه جهانی برگزار می شود، از تاریخ شفاهی کاخ گلستان رونمایی و ثبت می‌شود.

وی افزود: دفتر پژوهش کاخ گلستان تلاش می‌کند تا با فراهم کردن فضای مطالعاتی و پژوهشی در این مجموعه تاریخی به پژوهشگران در تولید محتوا کمک کند. به همین دلیل مرکز تاریخ شفاهی کاخ برای جمع آوری و ثبت مجموعه‌ای از اطلاعات منسجم و زنده از تاریخ چند دهه اخیر کاخ گلستان، فعالیت خود را در بهمن سال 94 در دفتر پژوهش آغاز کرد. در حقیقت تاریخ شفاهی روشی از ثبت و مستندسازی رویدادهای تاریخی بوده که از طریق مصاحبه کردن با شخص راوی انجام می شود و بر تجربه شخصی افراد استوار است. تجاربی که در گذر زمان امکان ثبت آنها وجود نداشته است.

مدیر کاخ گلستان اظهار داشت: در پایان این مراسم از روایان و پیشکسوتان میراث فرهنگی که تا کنون در جمع‌آوری تاریخ شفاهی کاخ گلستان به این مجموعه تاریخی- فرهنگی کمک کردند، تقدیر می شود.

 انتهای پیام/

مروری بر تاریخ شفاهی کاخ گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از تاریخ شفاهی کاخ گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..