تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 روز پس از حماسه پاسدار شهید محسن حججی/ ویدئویی متفاوت از اسرای داعش

10 روز از شهادت محسن حججی می‌گذرد/تفاوت رفتار با اسرا را ببینید+ فیلم و عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز چند تصویر از تروریست‌های داعش که به اسارت مجاهدان حزب الله درآمده بودند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نکته مهم در این تصاویر شرایط اسرای داعش پس از اسارت‌شان در دستان نیروهای عملیات مقاومت لبنان بود.

اسرای داعش پس از اسارت با هیچ خشونتی مواجه نشدند و حتی در تصاویر بطری‌های آب نیز در دستان آنها دیده شد، این عکس‌ها بلافاصله با واکنش کاربران در فضای مجازی مواجه شد و آنها گفتند که این است منش و دستور اسلام در برخورد با اسرا، حتی اگر آنان سرسخت ترین دشمنان شما باشند.

نکته مهم دیگری که بسیاری از کاربران پس از انتشار این عکس به آن اشاره داشتند مقایسه شرایط اسارت شهید بی‎سر مدافع حرم، محسن حججی با شرایط اسارت داعشی‌ها بود، بسیاری علی رغم ابراز تنفر از وجود داعش و قدرتهای پیشتیبان آن ابه برخورد مناسب بر اساس تاکیدات دین مبین اسلام اشاره کردند.

گفتنی است در عملیات مقاومت لبنان و ارتش سوریه علیه تروریست‌های داعش در منطقه قلمون غربی ده‌ها تن از عناصر داعش کشته و مجروح شده و تعدادی نیز خود را تسلیم کردند.

در ادامه تصویری از یک تروریست داعشی و ویدئویی از اسرای داعشی که توسط مجاهدین حزب الله در منطقه قلمون به اسارت افتاد را ببنید، رزمندگان حتی تروریست‌های داعشی را هم سیراب کردند .

تصویر سمت راست یک اسیر داعشی است

 10 روز از شهادت محسن حججی می‌گذرد/تفاوت رفتار با اسرا را ببینید+ فیلم و عکس

انتهای پیام/

سیراب شدن اسرای داعش از سوی نیروهای مقاومت لبنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 روز پس از حماسه پاسدار شهید محسن حججی/ ویدئویی متفاوت از اسرای داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..