تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1

انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز به روز به کنفرانس خبری شرکت سونی در مراسم IFA 2017 نزدیک می‌شویم. شرکت سونی قرار است در این کنفرانس خبری از نسخه جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی «Xperia XZ1» رونمایی کند.

با اینکه مراسم IFA 2017 به‎زودی و در تاریخ 1 تا 6 سپتامبر برگزار خواهد شد، با این حال باز هم گوشی هوشمند Xperia XZ1 از افشای تصاویر جدید در امان نماند. پیش از این تصاویر رندر این گوشی هوشمند منتشر شده و در معرض دید کاربران قرار گرفته بود.

اما اینبار تصاویر واقعی این گوشی منتشر شده است. چیزی که از تصاویر مشخص است، ظاهر گوشی Xperia XZ1 بسیار شبیه به گوشی‎های Xperia XZ است. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی NFC، چیزی است که پیش از این خبری از آن درج نشده بود.

گوشی XZ1 شرکت سونی از یک پردازنده Snapdragon 835 بهره می‌برد. این گوشی دارای 4 گیگابابت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش آن 5.2 اینچ است و دارای یک کابل HDR خواهد بود. دوربین این گوشی نیز 19 مگاپیکسل است.

در ادامه تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Xperia XZ1 را مشاهده می‌کنید :

 انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1

انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1

انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1

انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1

 

انتهای پیام/

گوشی هوشمند Xperia XZ1 را ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصاویری جدید از گوشی Xperia XZ1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..