تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین توییت محمد بطحایی پس از اخذ رأی اعتماد مجلس

اولین توییت محمد بطحایی پس از اخذ رأی اعتماد مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بررسی برنامه کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم از روز سه‌شنبه 24 مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان طی هشت جلسه علنی به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی  آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصاد و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، نفت، نیرو و ورزش و جوانان پرداختند.

مجلس پس از پنج روز بررسی وزیران پیشنهادی حسن روحانی، به 16 وزیر کابینه اعتماد کرد  و سیدمحمد بطحائی با 238 رای موافق، 35 رای مخالف و  13 رای ممتنع  از مجموع 288 رای  به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم انتخاب شد.

بعد از انتخاب بطحائی به عنوان وزیر آموزش و پروش  پستی را در صفحه توییتر خود منتشر و ابراز امیدواری کرد که امانت دار خوبی باشد.

سید محمد بطحائی در صفحه توییتر خود نوشت:

"خدمت به مردم بزرگترین افتخار است. خرسندم که مورد انتخاب و اعتماد رئیس جمهور، مجلس و فرهنگیان قرار گرفتم . امیدوارم امانت دار خوبی باشم."

اولین توییت محمد بطحایی پس از اخذ رای اعتماد مجلس

انتهای پیام/

واکنش بطحائی به رأی اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین توییت محمد بطحایی پس از اخذ رأی اعتماد مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..