تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی تکان‌دهنده از العوامیه پس از حملات رژیم سعودی

ویدئویی تکان دهنده از العوامیه پس از حملات رژیم سعودیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقامات آل سعود با تخریب شهر العوامیه مدعی هستند که برای اجرای طرح‌های توسعه و عمران این تخریب‌ها را انجام داده‌اند اما شیعیان منطقه معتقدند این رفتار رژیم سعودی در راستای کینه، ظلم و تبعیض آل سعود نسبت به شیعیان است.

همچنین عربستان چند روز پیش اعلام کرد که آخرین ساختمان‌های مسکونی این شهر شیعه‎نشین را نیز به‎طور کامل تخریب کرده است و تعدادی از مردم به دست سعودی‌ها گلوله‎باران شده برخی دیگر در هنگام خروج از منازلشان شهید شده‎اند.

ارتش سعودی طی یک ماه اخیر با حملات مسلحانه خود به مناطق شیعه‎نشین شماری از شیعیان را به شهادت رسانده و بسیاری از مردم نیز در این جریان زحمی شده اند.

در ادامه ویدئویی تکان دهنده از العوامیه پس از حملات رژیم سعودی را ببینید.

انتهای پیام/

آوارهای شهر شیعه‎نشین العوامیه در عربستان سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی تکان‌دهنده از العوامیه پس از حملات رژیم سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..