تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح آموزش و پرورش برای نظارت بر بوفه مدارس

علیگو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طراحی سامانه نظارتی برای افزایش ساماندهی بر بوفه مدارسمحمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد بوفه‌های مدارس و ساماندهی آنها اظهار کرد: تعیین و تکلیف این مساله مربوط به شورایی در آموزش و پرورش است که مسئولیت کار را به عهده دارد و متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، نمایندگانی از سازمان تربیت بدنی آموزش و پرورش، معاونت پشتیبانی و سازمان دانش آموزی است.

 وی ادامه داد: تصمیم گیری برای بوفه‌ای مدارس در این شورا انجام می‌شود و امسال برای بهبود عملکرد پیشنهاداتی ارائه شده که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

 قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: در نظر داریم تا با ایجاد سامانه‌ای نظارت و ساماندهی بر بوفه مدارس را برای اولیای دانش آموزان افزایش دهیم، همچنین دانش آموزان می‌توانند اطلاعات بیشتری نسبت به بوفه مدارس داشته باشند.

علیگو ادامه داد: سامانه پیامکی طراحی شده تا این نظارت و ساماندهی از طریق پیامک به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی شود و با این روش مدیریت بر بوفه‌های مدارس افزایش می‌یابد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی یادآور شد: وزارت بهداشت نیز بازرسی بهداشتی بوفه‌ها را همواره در دستور کار داشته که با این سامانه نظارتی شکل بهتری گرفته و تغذیه موجود در بوفه مدارس از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

سامانه نظارتی بوفه های مدارس را ساماندهی می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح آموزش و پرورش برای نظارت بر بوفه مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..