تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهرانی‌ها رکورددار خرید کتاب در طرح «تابستانه کتاب»

تهرانی ها رکورددار خرید کتاب در «تابستانه کتاب»به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه کتاب؛ در طرح تابستانه کتاب، استان تهران با 126 کتاب‌فروشی و فروش 140هزار و 942 نسخه کتاب توانست رتبه اول پرفروش‏‌ترین استان‏‌ها بر اساس تعداد کتاب را به خود اختصاص دهد.

همچنین، استان خراسان رضوی با 76 کتاب‌فروشی و فروش 29هزار و 242 نسخه کتاب در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد و اصفهان با مشارکت91 کتاب‌فروشی و فروش بیش از 24 هزار و 427 کتاب، رتبه سوم طرح تابستانه کتاب به لحاظ تعداد خرید کتاب را از آن خود کرد.

20 کتاب‌فروشی فعال استان خوزستان توانستند با فروش 14 هزار و 470 نسخه کتاب رتبه چهارم بیشترین خرید کتاب از بین 31 استان شرکت کننده در طرح را به خود اختصاص دهند و استان فارس با مشارکت 44 کتاب‌فروشی فروش 13 هزار و 245 نسخه کتاب را در کارنامه خود ثبت کرده است.

گفتنی است؛ اجرای طرح «تابستانه كتاب» با شعار «اين چنين دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه آغاز شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهرانی‌ها رکورددار خرید کتاب در طرح «تابستانه کتاب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..