تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر روحانی چرا آذری جهرمی را به عنوان وزیر ارتباطات معرفی کرد؟

دکتر روحانی چرا آذری جهرمی را به عنوان وزیر ارتباطات معرفی کرد؟

فناوری اطلاعات > ارتباطات - رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی ارتباطات، قبل از رای گیری گفت: من وزیری می‌خواهم که آزادی و امنیت را در فضای مجازی کنار هم بیاورد و به آن اعتقاد داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر روحانی افزود این اولین تجربه جوان گرایی در کابینه دوازدهم است و علت اینکه گفتم آقای جهرمی بیاید این بود که هم ارتباطات مهم است هم فناوری اطلاعات و ایشان به همه حوزه های فناوری اشراف دارد.

دکتر روحانی تاکید کرد چه زمانی که ایشان به عنوان نماینده وزیر اطلاعات در شورای فضای مجازی حضور داشت و چه به عنوان نماینده وزیر ارتباطات؛ من دیدم که ایشان هم آزادی را و هم امنیت را در کنار هم می خواهد و به وظیفه فنی خود وارد است.

 

به گفته رئیس جمهور فناوری اطلاعات بسیار مهم است و یک زمانی برخی فکر می کردند (و فکر می کنند) بین امنیت و آزادی سازگاری نیست. اما قانون اساسی تاکید بر کنار هم بودن این دو کرده است و آذری جهرمی کسی است که هر دو را کنار هم می خواهد.

دکتر روحانی گفت برخی می گویند آزادی باید قربانی امنیت شود اما ما این را قبول نداریم و ضمن اینکه وزیر ارتباطات باید امنیت را بلد باشد تا آزادی در فضای مجازی را توسعه دهد و ایشان قطعا هر دو را در وزارت ارتباطات می خواهد و آنها را قربانی یکدیگر نمی کند.

 

 

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر روحانی چرا آذری جهرمی را به عنوان وزیر ارتباطات معرفی کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..