تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند بازیگر در سگ‌های زرد تغییر می‌کند/ فیلم کاوری همچنان در پیش تولید

تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین اخبار از ساخت فیلمی درباره گروهک‌های تروریستیابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سگ‌های زرد» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت از ساخت فیلم «سگ‌های زرد» به کارگردانی احمد کاوری اظهار داشت: این فیلم همچنان در مرحله پیش تولید است و هم‌اکنون مشغول طراحی و بازسازی لوکیشن‌ها در حومه تهران و جنوب کشور هستیم، چرا که قصه فیلم در بلوچستان و پاکستان می‌گذرد و ما امکان فیلمبرداری در آن نواحی را نداریم در نتیجه باید فضاهای فیلم را طراحی کنیم.

وی در خصوص زمان تولید این اثر سینمایی اظهار داشت: این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن دفاع مقدس ساخته می‌شود و با گرفتن بودجه، برای اواخر شهریور کار، کلید می‌خورد و سعی ما هم بر این خواهد بود که به دلیل اهمیتی که موضوع این فیلم دارد؛ سگ‌های زرد برای سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

اصغری گفت: برنامه‌ریزی ما این است که فیلمبرداری فیلم، طی دو ماه به پایان برسد.

این تهیه‌کننده در خصوص بازیگران این اثر سینمایی اظهار داشت: کار ما پنج بازیگر اصلی دارد که در این میان یک نفر خانم و بقیه آقا هستند و ترکیب بازیگران فیلم قطعی شده بودند اما از آن جایی که تولید کار به تعویق افتاد به احتمال قوی بازیگران چند نقش تغییر کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت فیلم سگ‌های زرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند بازیگر در سگ‌های زرد تغییر می‌کند/ فیلم کاوری همچنان در پیش تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..