تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ابتدای مردادماه ۵۹۸۱ فقره تسهیلات، در بانک قرض الحسنه مهرایران پرداخت شد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۹۸۱ فقره تسهيلات ده ميليون توماني پرداخت نموده است.

به گزارش شمانیوز، بر اساس این ابلاغ، به هر یک از زوجـــين مــبلغ ۱۰۰ ميليون ريال تسهيلات ازدواج تعلق مي‌گيرد و کليه متقاضيان مي توانند با مراجعه به سامانه تسهيلات قرض الحسنه ازدواج بانک مركزي به آدرس www.ve.cbi.ir و ثبت نام در آن، شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران را انتخاب نمايند.
با توجه به امکان اعطای تسهیلات ازدواج به هموطنان، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلا از تسهیلات موصوف استفاده نکرده باشد، مي تواند از تسهيلات قرض الحسنه ازدواج بهره مند گردد .
در اجرای این طرح مناطق کم‌برخوردار و افرادی که زمان بیشتري را در صف انتظار دريافت اين تسهيلات حضور داشته‌اند در اولويت قرار مي گيرند و از زوجين درخواست مي‌شود در سال «اقتصاد مقاومتي ، توليد - اشتغال» و در راستاي رونق اقتصاد ملي، وام دريافتي را صرف خريد کالاي ايراني نمايند.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ابتدای مردادماه ۵۹۸۱ فقره تسهیلات، در بانک قرض الحسنه مهرایران پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..