تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمالی و حسام به نیمه نهایی رسیدند

جمالی و حسام به نیمه نهایی رسیدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در نخستین روز از مسابقات پومسه دانشجویان جهان، مهدی جمالی، نماینده کشورمان در گروه خود دوم شد و به نیمه نهایی راه یافت. در این مسابقه «اوه چانگ هیون» از کره شمالی با کسب 83 امتیاز در رده نخست قرارگرفت و جمالی با 80.9 امتیاز دوم شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

همچنین در پومسه بانوان فاطمه حسام، نماینده کشورمان در رده دوم گروه خود ایستاد. وی با اختلاف جزیی بعد از «داگلی» از ترکیه که 81.7 امتیاز کسب کرد، با 81.3 در رده دوم قرارگرفت.

بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان از 28 مرداد با رقابت در 21 رشته ورزشی آغاز شده و نمایندگان ایران در این دوره از رقابت ها با 62 ورزشکار در قالب هشت رشته حضور یافته اند.

انتهای پیام/

راهیابی نمایندگان تکواندو ایران به مرحله نیمه نهایی یونیورسیاد دانشجویان جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمالی و حسام به نیمه نهایی رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..