تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعفری: سایپا پتانسیل حضور در جمع مدعیان را دارد

۵۸۵۰۱۶

۱۲۴۳  بازدید

مهاجم تیم فوتبال سایپا معتقد است این تیم پتانسیل و توانایی حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر را داراست.

خبرگزاری تسنیم: رضا جعفری سایپا را شایسته برد مقابل استقلال دانست و اظهار داشت: سطح بازی بالا بود و دو تیم فوتبال تهاجمی و رو به جلویی را ارائه دادند، اما این ما بودیم که استفاده بهتری از موقعیت‌های خود  داشتیم و بازی را بردیم. البته مالکیت توپ در بیشتر دقایق بازی با ما بود و با شایستگی سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

وی در ادامه افزود: استقلال تیم پر مهره‌ای است، اما نتایج ضعیفی که این تیم در شروع لیگ کسب کرده باعث شده است آنها مقابل ما استرس زیادی داشته باشند. اگرچه ما در این بازی فقط به ظاهر میزبان بودیم و استقلال به خوبی از سوی هوادارانش حمایت می‌شد.

مهاجم سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد، یادآور شد: الان خیلی زود است که بخواهیم در این مورد حرف بزنیم. در چهار هفته سپری شده تیم ما از غیر از اینکه خوب نتیجه گرفته در ارائه بازی مالکانه و تاکتیکی از بهترین‌ها بوده است و اگر بتوانیم این روند را ادامه دهیم در جمع مدعیان خواهیم ماند. تیم ما از نظر پتانسیل هیچ چیز کم ندارد و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی را در اختیار داریم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که چرا برخلاف فصل پیش در این فصل بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌آید، گفت: هر مربی تفکرات خاص خود را دارد. حسین فرکی فصل پیش در سایپا جوان‌گرایی کرد و شاید از این مسئله هم ضربه خورد، اما همان نفرات جوان الان اسکلت اصلی تیم ما را تشکیل می‌دهند و مورد اعتماد دایی هستند. من هم تلاش می‌کنم رفته رفته جایگاه اصلی خود را در تیم پیدا کنم. هر چند حضور دایی روی نیمکت سایپا آن قدر به ما بازیکنان انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفس می‌دهد که همه فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنیم و بازیکنی به فکر منافع شخصی خود نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعفری: سایپا پتانسیل حضور در جمع مدعیان را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..